WELCOME TO KLIK 2 BELI

Here in Klik 2 Beli, you will find some interesting stuff and knickknacks or selected accessories. Products would be updated frequently. Feel free to browse through, chit chat or leave a message for product inquiries. Thank you for visiting and we really appreciate your business.

Baby Chair Yang Kuat Tahan Lasak

Sekiranya bayi anda berusia enam bulan ke atas, mempunyai baby chair adalah sangat penting untuk anda. Terdapat banyak jenis kerusi yang ada di pasaran dan ada di antara mereka yang duduk bersebelahan. Anda boleh memilih kerusi yang dibuat khas untuk bayi-bayi kecil yang belum belajar untuk duduk tetapi mereka mungkin tidak berguna jika anak itu belum dapat duduk lagi.

Kerusi tinggi untuk kanak-kanak mempunyai ciri-ciri yang mencukupi untuk kanak-kanak dan ibu bapa.Tempat duduk yang berlapis dan mereka sangat selesa untuk kanak-kanak itu. Pada masa kini, anda juga mendapat kerusi yang ketinggiannya boleh disesuaikan mengikut perkembangan kanak-kanak. Kerusi tinggi yang boleh didapati sekarang boleh dilipat demi keselamatan dan membebaskan ruang tempat. Terdapat sisipan di kerusi yang boleh dipasangkan di atas dulang kerusi, supaya anak anda mendapat ruang yang cukup untuk bermain. Sesetengah model mempunyai dulang pemakanan yang sangat besar manakala yang lain mempunyai sebotol atau set cawan di dalam dulang.

Walau bagaimanapun, anda perlu mengambil langkah berjaga-jaga untuk tidak meninggalkan kanak-kanak itu sendiri walaupun untuk sementara waktu; tidak juga pergi dan menjawab telefon, atau mendapatkan bib atau mendapatkan makanan. Bayi di kerusi tidak boleh dibiarkan bersendirian. Kemalangan berlaku secara tiba-tiba dan tanpa diduga. Anda mesti mengumpul segala-galanya sebelum meletakkan bayi di kerusi. Bayi mesti sentiasa diikat dengan tali pinggang tersedia ke kerusi. Kanak-kanak mungkin tergelincir dari bawah dulang makan dan mendapat kecederaan serius. Kanak -kanak yang lebih besar boleh jatuh dan terperangkap di bawah dulang.




Comments

Total Pageviews