WELCOME TO KLIK 2 BELI

Here in Klik 2 Beli, you will find some interesting stuff and knickknacks or selected accessories. Products would be updated frequently. Feel free to browse through, chit chat or leave a message for product inquiries. Thank you for visiting and we really appreciate your business.

Senarai Barang Untuk Bersantai Di Pantai Dengan Bayi

Senarai Barang Untuk Bersantai Di Pantai Dengan Bayi

Sebenarnya bercuti ini memang masa stress untuk saya. Kiranya saya kena plan cuti yang seterusnya bila nak pergi bercuti. Sebabnya bila balik dari cuti yang pertama dah rasa penat dan nak berehat lagi. Apatah lagi kalau nak bawa seorang bayi bersama cuti kat pantai.

Berapa kaki payung kena bawa kali ini? Krim dan lotion berapa tiub pulak?

Namun saya akan cuba buat senarai ringkas di sini:

1. Tisu basah (wet tissue) memang versatile dan serba boleh bila berada di tempat yang jauh dari paip air. Jenis tisu basah yang antibakterial boleh digunakan untuk lap kerusi dan meja untuk bayi di tempat awam.

2. Kain lampin yang memang jenis kain dan bukannya Diapers. Kain serba guna ini boleh dijadikan tuala gantian, pelindung matahari, selimut sampingan dan lapkan muntah si kecil.

3. Krim pelindung matahari khas untuk bayi. Kena sapu beberapa lapis sebab matahari + angin laut dapat merosakkan kulit bayi yang halus dan sensitif.

4 .Pelekat pencegah gigitan nyamuk  (Mosquito patch for baby).

5. Makanan bayi siap dengan set mangkuk, cawan sudu dan botol susu.

6. Baju, socks dan kasut, topi.



Comments

Total Pageviews